Wij bieden de peuters de ruimte om zich te ontwikkelen en de wereld om zich heen te ontdekken. Figuurlijk en ook letterlijk: we vinden het heerlijk om binnen en buiten op avontuur te gaan.

Samen spelen

Bij de speelleergroep (de peuterspeelzaal 'nieuwe stijl') spelen de kinderen samen met leeftijdsgenootjes. Dat is leuk, en ook leerzaam: ze leren rekening houden met anderen, samenwerken, delen, op hun beurt wachten... Allemaal vaardigheden die ze meenemen wanneer zij naar de onderbouw gaan en in hun hele verdere leven.

Peuters en kleuters spelen en werken bij ons regelmatig samen. Hierdoor kunnen de kinderen zich op een natuurlijke manier aan elkaar optrekken, elkaar stimuleren en uitdagen. Voor de peuters verkleint het de overgang naar school en de kleuters kunnen weer even lekker 'peuteren'.

Maandag     08:30 - 13:45 uur
Dinsdag       08:30 - 13:45 uur
Donderdag  08:30 - 13:45 uur
Tijdens de reguliere schoolvakanties is de speelleergroep gesloten.

Voor informatie, beschikbaarheid en kosten verwijzen wij u naar klanten@ska.nl

of naar de website van Ska Kinderopvang | De wereld verandert, Ska verandert mee!

Heeft u interesse in een plekje op de speelleergroep meldt u dat dan zo vroeg mogelijk bij SKA. Zo weten we wanneer er behoefte is aan uitbreiding.